به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرزمین لاله ها و آدرس mortaza62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 154
کل نظرات : 7

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 70
باردید دیروز : 60
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 130
بازدید سال : 3690
بازدید کلی : 96183
 

P30world : دانلود Picture Collage Maker Pro 4.0 - نرم افزار طراحی آلبوم های حرفه ای عکس +10 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Picture Collage Maker Pro 4.0 - نرم افزار طراحی آلبوم های حرفه ای عکس

Posted: 09 Nov 2013 10:48 PM PST

دانلود Picture Collage Maker Pro

Picture Collage Maker Pro نام نرم افزار حرفه طراحی و ساخت آلبوم های عکس می باشد.با کمک گرفتن از این نرم افزار تمامی خاطرات خود را در یک مجموعه منسجم و زیبا ثبت و نگه داری خواهید نمود.در این نرم افزار امکاناتی چون دسته بندی تصاویر،ادیت تصاویر،افزودن قالب های خاص به عکس ها و ... در اختیار کاربران قرار دارد و آنها بدون داشتن دانش خاصی قادر خواهند بود تا از این نرم افزار استفاده نمایند.از ویژگی های اساسی نرم افزار Picture Collage Maker Pro می توان به بخش scrapbook آن اشاره کرد. با استفاده از این امکان شما قادر خواهید بود تا چند تصویر کوچک را در یک تصویر قرار داده و یک عکس زیبا را به عنوان خروجی در اختیار داشته باشید.امکان تنظیم رنگبندی،به اشتراک گذاری ، ارسال مستقیم از طریق ایمیل و ... نیز از ویژگی های این نرم افزار محصوب می شود.
توانایی های نرم افزار Picture Collage Maker Pro :
- امکان ساختن کلاژ
- توانایی ارسال تصاویر به شکل مستقیم از طریق ایمیل
- امکان به اشتراک گذاری مستقیم تصاویر
-امکان افزودن افکت ها با استفاده از جلوه های ویژه موجود در نرم افزار
-وجود پس زمینه های زیبا در نرم افزار برای ادیت و زیبا سازی آلبوم ها
- وجود قاب عکس های زیبا و پیش فرض در نرم افزار
- امکان چاپ مستقیم تصاویر از نرم افزار
-پشتیبانی از معتبرترین فرمت های تصاویر از جمله JPG، BMP، TIFF، GIF، WMF، TGA، PNG و غیره
- پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز
- و ...

 ادامه مطلب / دانلود


پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102پک شماره 3 مجموعه عظیم مدل های آماده آرچ مدل تری دی مکس Archmodels Pack 3|سری 65 تا 102

 

پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels از کمپانی مطرحEvermotion، کامل ترین کلکسیون Model و Object های آماده و با کیفیت، مخصوص نرم افزار 3DsMax و سایر نرم افزارهای سه بعدی از هم اکنون در اختیار علاقمندان در حوضه ی طراحی های سه بعدی و نرم افزارهای گرافیکی قرار گرفت.
شاید تریدی مکس کاری نباشد که نام سری محصولات Archmodels از کمپانی Evermotion را نشنیده باشد و با مدل ها و آبجکت های آماده تری دی مکس این شرکت کار نکرده باشد.
سایت P30World از پنج سال پیش برای اولین بار در ایران پکیج کاملی تحت عنوان "مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels" که بسته ای ضروری برای تمام علاقمندان به تریدی مکس میباشد عرضه کرده و در دو پکیج مجزا سری های 1 تا 50 و 51 تا 64 را برای علاقمندان در عرصه ی طراحی های سه بعدی ارائه نموده بود، اکنون در سری سوم و در ادامه ی پکیج های اول و دوم به تکمیل سری مجموعه ی قدرتمند Evermotion Archmodels اقدام نموده ایم، بسته شماره 3 آرشیو کامل تمامی سری مدل ها و آبجکت های آماده Archmodels از شماره ی 65 تا 102 میباشد.
"مجموعه مدل های آماده تری دی مکس Archmodels پک 3" شامل بیش از 35 گیگابایت مدل و آبجکت آماده و موضوعی بسیار با کیفیت، طراحی شده از کمپانی Archmodels که از سوی سایت پی سی ورلد به صورت کلکسیون کامل و جامع و با قیمتی استثنایی عرضه می شود.
اما شرکت Evermotion در کنار ساخت و عرضه ی مدل های آماده برای نرم افزارهای سه بعدی، مجموعه های آموزشی بسیار حرفه ای و قدرتمندی نیز ارائه میکند که برای افراد حرفه ای در این زمینه بسیار مفید، قابل استفاده و در عین حال هیجان انگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتیم که در پکیج شماره سه از مجموعه مطرح مدلهای آماده (که شامل سری کامل Evermotion Archmodels Vol.065 الی Evermotion Archmodels Vol.102 میباشد) یکی از بهترین و قدرتمندترین مجموعه آموزشی های عرضه شده توسط کمپانی Evermotion را نیز در این مجموعه برای علاقمندان بگنجانیم، این مجموعه آموزشی که توسط شرکت Evermotion عرضه شده است در بازاهای جهانی به قیمت 120 یورو به فروش میرسد که ما آن را به عنوان هدیه در پکیج شماره سه مجموعه مطرح مدل های آماده Archmodels برای علاقمندان قرار داده ایم.
این مجموعه آموزشی فوق العاده از شرکت Evermotion به نام The Secret Training Book میباشد، در این مجموعه آموزشی که میتوان گفت یکی از بهترین مجموعه آموزش های این شرکت است، حاوی رازهای بسیار مهم که برای حرفه ای شدن لازم است می باشد. در این مجموعه شما با نحوه ساخت 3 صحنه رویایی با استفاده از مدل ها و آبجکت های مخصوص نرم افزارهای 3DsMax و سایر نرم افزارهای گرافیکی آشنا میشوید، این مجموعه همانطور که از نامش پیداست (The Secret Training Book) شامل بیش از 150 صفحه کتاب الکترونیکی با فرمت فلش می باشد که قابلیت کنترل صفحات به صورت دینامیک را دارد، همچنین در درون صفحات این کتاب الکترونیکی در کنار توضیحاتی که به زبان ساده انگلیسی نوشته شده است مجموعه ای از تصاویر و فیلم های آموزشی برای درک بهتر و یادگیری آسان تر نیز گنجانده شده است که ارزش، اعتبار و سطح این مجموعه آموزشی را بسیار بالاتر برده است. 80 صفحه از این مجموعه آموزشی شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.

توضیحات مختصر درباره ی این مجموعه :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 35 گیگابایت انواع سورس متنوع، گوناگون و با کیفیت شامل : مدل، آبجکت، تکستچر و VRay برای استفاده در نرم افزار تریدی مکس و سایر نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آرشیو کامل Archmodels سری 65 تا 102 از شرکت Evermotion.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تنوع موضوعی بی نظیر مدل های آماده که تمامی نیازهای تریدی مکس کاران و طراحان را یکجا رفع می نماید.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif همراه با مجموعه آموزشی قدرتمند Evermotion The Secret Training Book  که شامل تکنیکهای مدلسازی، تکسچرینگ، UV Maping، پیش تولید در Photoshop، نورپردازی، و متریال دهی می باشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه نسخه نهایی و کاملا اکتیو شده DVD نرم افزار Autodesk 3DS Max 2014 - 64Bit.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif در قالب 12 دی وی دی ( 10 دی وی دی چهار گیگ و دو دی وی دی 9 گیگ )
نکته : قیمت واقعی این پکیج در بازار جهانی بیش از 7000 یورو است !

 توضیحات بیشتر ...

قیمت : 28500 تومان
پکیج 12 دی وی دی
(شامل 10 دی وی دی 4 گیگ و 2 دی وی دی 9 گیگ)
خرید اینترنتی 
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل 


دانلود Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise 9.0 - نرم افزار کنترل دسکتاپ از راه دور ( ریموت دسکتاپ )

Posted: 09 Nov 2013 10:46 PM PST

دانلود Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise

Remote Desktop Manager نرم افزاری کامل برای مدیریت از راه دور تمامی اتصالات و دستگاه های مجازی است. این نرم افزار به شما اجازه اضافه کردن ، ویرایش ، حذف ، به اشتراک گذاری ، مدیریت و جستجوی اتصالات از راه دور با سرعت بالا را می دهد.
امکانات نرم افزار Devolutions Remote Desktop Manager Enterprise :
- پشتیبانی از انواع مختلف اتصالات ، ابزار و پروتوکل ها مانند Microsoft Remote Desktop/Microsoft Remote Assistance/pcAnywhere/TeamViewer/Radmin/VNC/Dameware/Putty (SSH, Telnet, rLogin...)/HP RGS/Logmein/Citrix (ICA / HDX).
- استفاده از امکان اتصال سریع برای دسترسی سریعتر به دستگاه مجازی با استفاده از یک صفحه وب ، VNC و یا Microsoft Remote Desktop و تنها با وارد کردن نام هاست و آدرس IP.
- یکپارچگی با نمایشگر گزارش اطلاعات تا دیگر نگران گم شدن گزارش ها یا هدر رفتن زمان برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده های خود نباشید.
- اضافه کردن ، ویرایش یا به اشتراک گذاری سریع اطلاعات از طریق تکنولوژی ابری و پشتیبانی از Amazon S3/DropBox/Microsoft Azure Storage.
- امکان استفاده از منبع اطلاعات Remote Desktop Manager به عنوان انبار مرکزی اطلاعات برای ذخیره و مدیریت آنها.
- پشتیبانی از نرم افزارهای Boztech VNCScan / Filezilla (via add-on) / Microsoft Remote Desktop Connection Manager / mRemote / Terminals / VisionApp Remote Desktop / Keepass / WinSCP (via add-on).
- پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف حفظ رمز عبور شامل 1Password / DataVault / KeePass / LastPass / Passpack / Password Agent.
- پشتیبانی از منبع اطلاعات حرفه ای شامل Amazon S3 hosting / Dropbox / FTP / Remote Desktop Manager Online (RDMO) / Remote Desktop Manager Server (RDMS) / SQL Server / Web / Password Depot / RoboForm / SpashID.
- رمزگذاری مورد تایید دولت آمریکا.
- دسترسی سریع از طریق منوی آیکون Tray.
- پشتیبانی از Intel AMT.
- گروه بندی Session ها در پوشه ها.
- به اشتراک گذاری تنظیمات بین کاربران مختلف.
- دستکاری سرویس های نصب کننده.
- مرور آنی اتصالات.
- حالت مدیریت از راه دور دسکتاپ به صورت آفلاین.
- سرویس تهیه نسخه پشتیبان آنلاین.
- ویرایش دسته ای.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود BurnAware Professional 6.7 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی

Posted: 09 Nov 2013 10:41 PM PST

دانلود BurnAware Professional

BurnAware نرم افزاری قدرتمند برای رایت سی دی ، دی وی دی و دیسک های بلو - ری برای ویندوز می باشد. شما با استفاده از BurnAware می توانید به سادگی یک سی دی صوتی یا MP3 را بسازید و رایت کنید و همینطور قادر خواهید بود تا دیسک های DVD-Video و دیسک های اطلاعات ، ایمیج های ISO و ایمیج های CUE را نیز تهیه کند. قابلیت پاک کردن یا فرمت دیسک های Rewritable و کپی سی دی یا دی وی دی به صورت ایمیج ISO از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند می باشد. BurnAware یکی برترین نرم افزارهای رایت ، کپی و تهیه نسخه پشتیبان برای ویندوز می باشد. علاوه بر عملکردهای استاندارد رایت دیسک مانند ساخت و رایت سی دی صوتی و دیسک های MP3 ، ویدئو ، اطلاعات و دیسک های ایمیج ، این نرم افزار دارای ابزار قدرتمندی برای کپی برداری از DVD ، استخراج ترک ها از سی دی صوتی و بازیابی فایل های معیوب و ناخوانا می باشد. با رایت عکس ها روی دیسک های مختلف می توانید یک نسخه پشتیبان از عکس های خانوادگی خود تهیه کنید.


ویژگی های نرم افزار BurnAware Professional :
- رایت دیسک های اطلاعات ، دیسک های قابل بوت و دیسک های Multisession.
- رایت دیسک های صوتی ، ویدئویی و MP3.
- ساخت و رایت ایمیج های ISO/CUE/BIN.
- کپی دیسک به دیسک و ساخت ایمیج ISO از دیسک.
- اضافه شدن گزینه رایت دیسک "دیتا" و "دیسک سفارشی" به جای "دیتا سی دی" و "دیتا دی وی دی".
- پشتیبانی از فایل های ISO, UDF, Bridge در قسمت دیسک سفارشی.
- گزینه پنهان سازی برای فایل ها و فولدرها.
- جایگزین شدن نسخه Unicode در نصب.
- پاک کردن اطلاعات دیسک های Rewritable.
- استخراج ترک های صوتی از سی دی صوتی.
- استخراج اطلاعات از دیسک های ناخوانا و Multisession.
- حل مشکل در بارگذاری مراحل فایل های ISO.
سازگار با :
- انواع دیسک های سی دی ، دی وی دی و بلو - ری.
- تمامی انواع سخت افزارهای IDE/SCSI/USB/1394/SATA شامل AHCI.
- معتبر سازی فایل های رایت شده.
- ویندوزهای NT/2000/XP/Vista/7 و نسخه های 32bit و 64bit.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Comodo BackUp 4.3.2 - نرم افزار تهیه بک آپ و نسخه پشتیبان

Posted: 09 Nov 2013 10:36 PM PST

دانلود Comodo BackUp

Comodo BackUp که نسخه جدید آن را برای شما در نظر گرفتیم نرم افزاری قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبانی از تمامی اطلاعات دایرکتوری ها,و پارتیشن ها میباشد.با کمک این نرم افزار شما دیگر نگرانی برای از دست دادن داده های خود به وسیله کاربران ندارید چرا که این نرم افزار چه بصورت دستی و چه بصورت زمان بندی خاص مثلا یکبار در طول هفته از گزینه های انتخابی شما همانند دایرکتوری ها,پارتیشن ها و .... بکاپ تهیه میکند.علاوه بر این نرم افزار Comodo BackUp قادر است تا از تمامی ثبات های رجیستری چه بصورت انتخابی و چه کلی نسخه پشتیبان تهیه کند تا در هنگام بروز مشکل در رجیستری قادر به برگرداندن آن به حالت اولیه باشید.همچنین پشتیبانی از سرور FTP و یا شبکه برای بکآپ گیری و دارا بودن اسکپلور کامل ویندوز برای تهیه بکآپ از یک یا چند فایل و فولدر خاص از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.تنها با چند کلیک از سیستم خود پشتیبان تهیه کنید.همچنین نرم افزار قادر است تا وضعیت پشتیبان گیری و اطلاعیه را بصورت ایمیل برای شما ارسال کند

 

ویژگی های نرم افزار Comodo BackUp :
- پشتیبانی از قابلیت تهیه بک آپ بصورت اینکریمنتال و دیفرنشیال
- پشتیبان گیری از حساب های ایمیل,دایرکتوریها,پارتیشن ها,فایل ها و فولدر ها
- حفاظت از فایلهای که در یک زمان خاص ایجاد کرده اید برای جلوگیری از دست دادن
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و یا پوشه در هر نقطه از کامپیوتر,شبکه و یا سرور FTP
- نهایت سرعت در بازیابی فقط با چند کلیک موس
- دارای قابلیت زمانبندی برای پشتیبان گیری در یک زمان خاص
- ارسال اطلاعیه و وضعیت پشتیبان گیری از طریق ایمیل برای اعضا
- دارای ویژگی امنیتی بالا برای حفاظت از رمز عبور و رمزگذاری داده ها
- دارا بودن گزینه فشرده سازی برای جلوگیری از اشغال فضای هارددیسک
- دارای جادوگر نصب برای افراد تازه وارد

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود VLC Media Player 2.2 - نرم افزار پخش فیلم و فایل های ویدئویی

Posted: 09 Nov 2013 10:30 PM PST

دانلود VLC Media Player

VLC Media Player نام نرم افزاری حرفه ای و رایگان (Open Source ) برای پخش انواع فایل های صوتی و ویدیویی می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا اکثر قریب به اتفاق فرمت های مختلف صوتی و ویدیویی از کدک های مختلف را به سادگی پخش نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی نیازی نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی VideoLAN team می باشد.


برخی از امکانات نرم افزار VLC Media Player :
- قابلیت پخش فایل های Stream با پشتیبانی از UDP/RTP Unicast , UDP/RTP Multicast , HTTP / FTP , MMS , TCP/RTP Unicast , DCCP/RTP Unicast , File , DVD Video 1 - , Video CD / VCD - , SVCD 2 - , Audio CD (no DTS-CD) - , DVB (Satellite, , Digital TV, Cable TV) - , MPEG encoder 3 - , Video acquisition Direct Show iSight, EyeTV 4 V4L, V4L2 V4L, V4L2.
- پشتیبانی از فرمت های صوتی MPEG Layer 1/2 , MP3 - MPEG Layer 3 , AAC - MPEG-4 part3 , Vorbis , AC3 - A/52 (Dolby Digital) , E-AC-3 (Dolby Digital Plus) 3 , MLP / TrueHD 3 , DTS , WMA 1/2 , WMA 3 1 1 1 , FLAC , ALAC , Speex , Musepack / MPC , ATRAC 3 , Wavpack , Mod (.s3m, .it, .mod) , TrueAudio (TTA) , APE (Monkey Audio) , Real Audio 2 , Alaw/µlaw , AMR (3GPP) , MIDI , LPCM , ADPCM , QCELP , DV Audio , QDM2/QDMC (QuickTime) , MACE.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Ashampoo Movie Studio Pro 1.0 - نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی

Posted: 09 Nov 2013 10:16 PM PST

دانلود Ashampoo Movie Studio Pro

Ashampoo Movie Studio Pro جدیدترین محصول کمپانی Ashampoo است که این بار هم در راستای سایر محصولات گرافیکی این شرکت برای ویرایش فایل های ویدئویی ساخته و روانه بازار شده است.با کمک گرفتن از این نرم افزار شما به راحتی یک استودیو مجهز را به خانه خود میافزایید و توانایی همه کارهای ممکن را که برای ادیت یک فیلم نیاز است در خدمت خواهید گرفت.
توانایی های نرم افزار Ashampoo Movie Studio Pro :
- امکان جداسازی قسمت های مختلف فایل های ویدئویی
- امکان حذف قسمت های انتخابی از فیلم ها
-توانایی افزودن افکت های مورد نظر به فیلم ها
- توانایی ترکیب چند فیلم و ساخت فیلم جدید
- امکان ازودن موسیقی پیش زمینه به فیلم
- امکان تغییر فرمت و تبدیل فیال های ویدئویی به سایر فرمت ها
- توانایی تنظیم شدت نور  کیفیت، سرعت پخش و ...
- پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Bitdefender Rescue CD 2013 - نرم افزار دیسک نجات

Posted: 09 Nov 2013 10:10 PM PST

دانلود Bitdefender Rescue CD

BitDefender Rescue CD یکی از بهترین و مطمئن ترین نرم افزارهای مقابله و از میان برداشتن ویروس های و خطرات احتمالی است که سیستم شما را تهدید می کند.با کمک گرفتن از این نرم افزار شما یک مجموعه کامل از امکانات امنیتی در اختیار خواهید داشت که فرایند اسکن سیستم ، پاک سازی سیستم از ویروس ها و تروجان ، نابودی فایل های آلوده و مشکوک را انجام خواهد داد.همه این ها در قالب یک دیسک نجات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
چگونگی کار با نرم افزار BitDefender Rescue CD :
- ایتدا فایل ایزو دریافت شده را بر روی یک دیسک رایت نمایید.
- در هر سیستمی که میخواهید آن را از هرگونه آلودگی پاک کنید قرار داده و اجرا نمایید.
- فرایند پاک سازی را آغاز نموده و سیستم را از هر آلودگی و خطری دور نمایید.
امکانات نرم افزار BitDefender Rescue CD :
- قدرت تشخیص بالا در یافتن آلودگی های سیستم
- سرعت پاک سازی بالا
- ایمنی نرم افزار و عدم آلودگی خود نرم افزار به دلیل نحوه کار آن
- همانگی کامل نرم افزار با تمامی نسخه های ویندوز

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Topaz Adjust 5.0.1 - پلاگین فتوشاپ تصحیح تصاویر

Posted: 09 Nov 2013 10:00 PM PST

دانلود Topaz Adjust

Topaz Adjust دارای ابزار بسیار خلاقانه ای برای زیباسازی تصاویر است. با استفاده از آن، شما می توانید رنگ های پرطراوت و جزئیات منحصر به فرد را به عکس خود بیفزایید. ابزار قدرتمند و کاملا خلاقانه این نرم افزار برای تعدیل میزان نوردهی و رنگ های موجود در عکس،قرار دادن افکت های HDR ،استفاده از استایل های خشن و بسیاری امکانات دیگر کاربرد دارند. بدین ترتیب می توانید شکل عکس خود را کاملا تغییر دهید.
این نرم افزار، پلاگینی برای فتوشاپ است که برای عکاسان طراحی شده است. Topaz Adjust 5 برای عکاسانی که می خواهند به تکنیک های حرفه ای رنگ و جزئیات عکس دست پیدا کنند و زمان کمتری برای این کارها صرف کنند، بسیار مناسب است. 
امکانات جدید نرم افزار Topaz Adjust :
- 107 پیش تنظیمات جدید برای ایجاد جریان کاری سریعتر و خلاقانه تر.
- قلموهای منحصر به فرد برای طراحی افکت های Dodge، Burn، Smooth و Brush Out.
- قابلیت اجرای پیش تنظیمات و افکت ها از طریق دکمه Apply.
- اسلایدر شفافی که شدت کلی افکت های انتخاب شده را کنترل می کند.
- مجموعه های که پیش تنظیمات پیش فرض را دسته بندی می کند و شامل یک بخش برای مجموعه تهیه شده توسط کاربر نیز هست.

- یکپارچگی با ابزار پیشینه نما (Histogram) و Curves.
- ابزاری برای تنظیمات میزان انتشار Diffusion ، Grain، کادر ، حاشیه و ...
امکانات دیگر :
- تصحیح و متعادل کردن میزان نوردهی و رنگ عکس به صورت ساده.
- توسعه محدوده داینامیک به همراه کنترل انطباقی نوردهی.
- ساخت سریع افکت های HDR.
- بازیابی سایه و سایه روشن برای آشکار سازی جزئیات از دست رفته.
- تطابق رنگ برای محدوده وسیعی از افکت های رنگ.
- افزایش جزئیات و تندی رنگ آنها.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Topaz Simplify 4.0 - پلاگین تبدیل عکس به تصاویر هنری

Posted: 09 Nov 2013 09:54 PM PST

دانلود Topaz Simplify

پلاگین Topaz Simplify به شما امکان تبدیل عکس های دیجیتال عادی به عکس های هنری و منحصر به فرد را می دهد. با استفاده از این پلاگین می توانید به افکت های هنری مختلف به سادگی دسترسی داشته باشید. افکت هایی مانند آب رنگ ، نقاشی بافت روغنی ، طراحی ذغالی ، هنر خطی و نقاشی واقع گرایانه را توسط این نرم افزار در اختیار خواهید داشت که می توانید به سادگی روی عکس های خود اعمال کنید. تکنولوژی منحصر به فرد و براساس سایز این نرم افزار ، عکس شما را مانند یک هنرمند نقاشی بررسی و پردازش می کند و افکت هایی زیبا را با بافت واقع گرایانه روی تصاویر اضافه می کند. Topaz Simplify با حذف انتخابی در هم ریختگی های عکس ، به شما در ساخت آثار هنری زیبا و حرفه ای تنها با چند کلیک کمک می کند.
برخی از امکانات نرم افزار Topaz Simplify v4.0 :
- بیش از 100 پیش تنظیمات جدید برای ساخت افکت های هنری با سرعت بالا.
- ترتیب دادن به پیش تنظیمات برای انتخاب ساده و سریع گزینه مناسب.
- لغزنده تنظیماتی جدید برای اضافه کردن عمق و کنتراست موضعی روی تصاویر.
- براش انتخاب ابتکاری و آگاه از لبه های عکس که برای افکت های Dodge ، سوزاندن ، صاف کردن و کشیدن افکت ها کاربرد دارد.
- دکمه Apply که به شما قابلیت اجرای پیش تنظیمات و تنظیمات را می دهد تا افکت های زیبا و دلخواه خود را روی تصاویر اعمال کنید.

- اضافه شدن یک نمودار هیستوگرام (پیشینه نما) و ابزارهای Curves.
- تب مخصوص برای کارهای پایان برای اضافه کردن افکت های کلاسیک ، رنگمایه ها و شفافیت.
- تبدیل آنی عکس به آثار هنری منحصر به فرد و ساخت افکت های عکاسی هنری مختلف شامل نقاشی، طراحی با مداد و نقاشی کارتونی خطی.
- استفاده مجدد از عکس های نامناسب با اضافه کردن افکت های هنری زیبا روی آنها.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود TuneUp Utilities 2014 14.0 - نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر

Posted: 09 Nov 2013 09:49 PM PST

دانلود TuneUp Utilities

TuneUp Utilities 2014 نام یک بسته جامع نرم افزاری متشکل از ابزارهای کاربردی متعدد و مفید برای بهبود کارآیی ویندوز شماست. در نسخه جدید این نرم ‌افزار امکانات بسیار فوق ‌العاده‌ ای گنجانده شده که آن را نسبت به سایر برنامه‌ها برتر می‌سازد. در این نرم افزار ابزارهای متنوع و کاملی برای بهینه‌ سازی ویندوز تعبیه شده است ، که به طور مثال می توان به ابزار یکپارچه سازی هارد اشاره نمود که این عمل باعث افزایش کارآیی و سرعت در سیستم خواهد شد، یا به ابزارهای بازیابی اطلاعات ، تعمیر رجیستری ، تغییر ظاهر ویندوز ، حذف و مدیریت برنامه ها و ده ها برنامه مفید دیگر اشاره کرد.
امکانات نرم افزار TuneUp Utilites 2014 :
- قابلیت تعمیر و نگهداری از کامپیوتر شما تنها با یک کلیک.
- پاکسازی فایل های Temp ویندوز.
- یکپارچه سازی هوشمند با صفحه نمایش یکپارچه جدید.
- قابلیت غیرفعال کردن نرم افزارهای غیر ضروری به صورت کاملاً اتوماتیک.
- حالت جدید اقتصادی Tune Up.
- حالت بهینه سازی مداوم Live Optimization.
- آیکون در بخش Tray ویندوز که کنترل شما روی نرم افزار را افزایش می دهد.

- غیرفعال کردن برنامه های StartUp.
- افزایش سرعت در هنگام خاموش و روشن شدن کامپیوتر.
- یکپارچه ساز قدرتمند هارد دیسک.
- بهینه سازی راه ‌اندازی ویندوز، اینترنت و...

- تغییر چهره منحصر بفرد ویندوز.
- پاکسازی سریع و گسترده درایوهای هارد.
- پاکسازی موثر داده های زائد.
- پاکسازی و بهبود کاملاً خودکار رایانه شما.
- امداد مؤثر در رفع مشکلات استاندارد ویندوز.
- بهینه سازی گسترده رجیستری.
امکانات اضافه شده به نرم افزار در ورژن جدید TuneUp Utilites 2014 :
- پاک کننده فایل های اضافی بسیار قدرتمند.
- پاک کننده اطلاعات اضافی مرورگر.
- پاک کننده قدرتمند تر رجیستری در ورژن جدید.
- بستن نرم افزارهایی که باعث مصرف برق اضافی در سیستم می شوند.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود TrustPort Total Protection 2013 Build 14.1 - مجموعه نرم افزار های امنیتی شرکت TrustPort

Posted: 09 Nov 2013 09:44 PM PST

دانلود Total Protection

TrustPort Total Protection یکی از برترین نرم افزارها امنیتی شامل آنتی ویروس ، دیوار آتش ، ابزار های مبارزه با بدافزارها (Malware) ، خطرات آنلاین و سرقت اطلاعات محرمانه می باشد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و جاسوس افزارها کاملا محافظت می کند. تمامی ایمیل ها و وبسایت ها توسط آن بررسی می شوند تا محتوای خطرناک آنها تشخیص داده شوند.ایجاد امنیت بالای اطلاعات محرمانه بوسیله رمزگذاری یا پاک سازی دائمی آنها، از دیگر امکانات TrustPort Total Protection است.
امکانات نرم افزار Total Protection :
- آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار : TrustPort Total Protection از اسکن و آنالیز اکتشافی سنتی استفاده می کند تا هر نوع بدافزار که ممکن است از طریق اینترنت یا دیگر رسانه ها وارد کامپیوتر شما شده باشند را غیر فعال کند. 2 موتور قدرتمند آن می توانند تمامی کدهای مخرب را به خوبی شناسایی کنند.
- دیوار آتشین شخصی : دیوار آتشین لایه امنیتی اتصال کامپیوتر شما به اینترنت است. این نرم افزار به صورت خودکار به تمامی نرم افزارهای عادی اجازه اجرا می دهد اما در مواقع مشکوک و خطرآفرین از کاربر در مورد اجرا و یا غیرفعال کردن آن سوال می کند.
- محدود کردن دستگاه های سخت افزاری : این بخش از نرم افزار سطح جدیدی از حفاظت اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. این قابلیت با محدود کردن دسترسی دستگاه های خارجی مانند فلش ها و هاردهای اکسترنال به منظور جلوگیری از انتقال اطلاعات توسط کاربران، در شرکت های بزرگ بسیار کاربرد دارد.

- قابلیت Portunes : این ماژول برای محافظت از داده های حساس کاربران مانند شماره کارت های اعتباری، شماره حساب بانکی، نام کاربری و کلمه عبور، پین کد و یادداشت های خصوصی کاربرد داشته و امکان هماهنگ سازی با دستگاه های تلفن همراه آیفون از طریق سیستم ابر را دارا می باشد.
- رمزگذاری اطلاعات و پاک سازی دائمی آنها : 2 روش حفاظت اطلاعات در این نرم افزار وجود دارد. شما می توانید فایل های خود را به صورت رمزگذاری شده آرشیو کنید و همینطور می توانید اطلاعات حساسی که دیگر نیازی به آنها ندارید را به صورت دائمی و غیر قابل بازگشت از روی سیستم خود حذف کنید.
- آنتی ویروس قابل حمل : با استفاده از TrustPort Total Protection می توانید یک نسخه از آنتی ویروس را به صورت قابل حمل روی فلش درایو خود تهیه و کامپیوترهای دیگر را توسط آ اسکن کنید.
- دیسک بازیابی سیستم : شما می توانید یک دیسک بازیابی سیستم به همراه یک ماژول آنتی ویروس را توسط TrustPort Total Protection تهیه کنید تا اگر یک ویروس صدمات جدی به سیستم شما زد بتوانید به راحتی بدافزار مربوطه را حدف و سیستم عامل را اجرا کنید.

 ادامه مطلب / دانلود...




تعداد بازدید از این مطلب: 1206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود